Transparent White Star

Playlist

2 Şubat 2015 Pazartesi

Kitap Yorumu : Aşkullah



Başlık: Aşkullah
Yazar: Tolga Akpınar
Yayınevi: Ahir Zaman Yayınları
Sayfa: 191

Ant nimet üzere olsun ki
Siz nereye dönerseniz dönün!
Biz ancak Allah'a dönenlerdeniz.

Aşkullah.. Kapak tasarımının ve isminin beni tam tabiriyle büyülediği kitap. Kitabı sipariş vermeden önce şöyle bir inceleyim dedim başta tasarımın inceliğini fark etmedim yazarı da tanımadığım için almak taraftarı değildim sonra Sinan Yağmur'un kitap hakkında ki yorumunu okudum hmmm dedim alsam mı acaba sonra tasarımı gördüm ve düşünmeden aldım. Bence bu tasarım son zamanların tartışmasız en iyi kitap tasarımlarından. Sinan Yağmur da kitabı hayli övmüş zaten Tolga Akpınar için "manevi oğlum" demiş. Peki kitap hak ediyor mu acaba bu övgüyü derseniz o kişiye göre değişir derim. Kitap baştan sona buram buram edebiyat kokuyor. Eğer benim gibi kitabı almadan önce yazarı araştırmazsanız ve kitaptan beklentiniz farklı olursa birazcık hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz ama eğer yazarı araştırıp yazarımızın Mevlana ve Şems'le karşılaştırılacak kadar iyi sözlerinin olduğunu okuyup siparişinizi verirseniz o zaman beğenme ihtimaliniz çok yüksek. Tabii abartmaya gerek yok elbette Mevlana ve Şems ile kıyaslanacak kadar iyi değil ama günümüzün Şems'i deniliyor, bilemiycem.^^ 

Yazarımız sözleriyle meşhur dememden de anladığınız üzere kitabın içeriği Allah aşkını anlatan sözlerden oluşuyor. Gerçekten aşırı beğendiğim sözler oldu kitabın sayfalarının yarısından çoğunun altı çizili hatta çok beğendiklerimi defterime bile geçirdim, o derece. Tabii tamamı söz değil bir iki sayfalık yazılar da var. Her bölüm için farklı bir konu başlığı seçilmiş ve o konu da kısa bir yazı ardından güzel bir söz. Eğer ki derseniz hem ruhum bir rahatlasın hem de Allah aşkıyla dolayım o zaman ben size bu kitabı öneririm. Bir de şunu belirtmeliyim ki Aşkullah 3 ayda 14. baskıyı yapmış yani hayli ilgi görmüş ve beğenilmiş anlaşılan.

Not 1 : Yazarımızın Aşkullah ilk kitabı bu yüzden bir çoğumuz Tolga Akpınar kimdir diye düşünüyordur eminim ki. Buyrun kitabını ve kendisini yazarımız bir söyleşide detaylıca anlatmış tık tık.
Not 2 : Yazarımızın 2. kitabı 15 Ocak'ta satışa çıkmış. Deneme ve şiirlerden oluşan kitabın ismi Aşkpare. 



Bibliomaniacs Puanı :



Uygun Fiyat Listesi: 
Babil: 8.75 TL
İdefix: 9 TL
DR: 9 TL






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder