Transparent White Star

Playlist

2 Temmuz 2016 Cumartesi

Yorum : Eşikte





Başlık : Eşikte
Yazar : Ali TEOMAN
Sayfa : 154
Yayınevi : YKY

Kısacık, ya metroda ya da okulda boş derslerde okuyup bitirebileceğim bir kitap arayışındayken rastladım bu kitaba ve hemen sipariş ettim. Genellikle okuduğum yazarların kitaplarının sayfa sayılarının çok olması ve bibliomaniac arkadaşım ile okuduğumuz tarzların birbirinden farklı olmasından dolayı farklı yazar arayışına girmiştim ve bu kitaba rastladığımda dedim ya hiç düşünmeden kitabı da yazarı da araştırmadan sipariş ettim çünkü önyargısız hiç bilmeden okumak istedim kitabı. Ha, doğru mu yaptım? Orası tartışılır...

Kitap için roman denildiğine bakmayın, kısa kısa bölümlerden oluştuğu için bana sanki bir roman değilde bir öykü kitabı okuyomuşum hissi verdi. Kitabın her bölümü insanın içini acıtan cinsten, üzülerek okuyorsunuz adsız kadın ve erkek karakterlerin hikayelerini..

Ben bu kitabı sevdim mi diye sorarsanız o konuda emin değilim. Bence bu konudaki temel etken zamanlama. Bu kitaptan önce okuduğum kitap ( yakaza ) konu bütünlüğü olmadığından beni öyle hayal kırıklığına uğrattı ki hemen ardından başarılı bir roman okumak istedim ve o roman yapısını bu kitaptada bulamayınca bütün hevesim kaçtı. Ama yazarın iğneleyici, ironik dili kesinlikle ayakta alkışlanmalı.

Satın almak için tık tık... 

Bibliomaniacs Puanı : 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder