Transparent White Star

Playlist

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Yorum: Kuşlar Da Gitti



Başlık: Kuşlar Da Gitti
Yazar: Yaşar Kemal
Yayınevi: YKY
Sayfa: 79


- "İnsanlık öldü mü?" dedim.
- "Yok" dedi, "ölmedi, ölmedi ama bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?"
- "Kuşlar da gitti."
İnsanlıkla beraber kuşlar da bir bir yok oldu gitti…


Yazarın okuduğum üçüncü kitabı Kuşlar Da Gitti oldu. Bu kitap diğerlerinden farklı olarak günümüze daha yakın bir zaman diliminde ve şehirde geçmekte. Ama Yaşar Kemal'in kalemi yine tanıdık geliyor okura. 

Birçok kişi yazarın bu kitabını çok başarılı bulmasa da sanırım kuşlara olan ilgimden dolayı ben aynı şekilde düşünmüyorum. Her ne kadar yavaş bir şekilde okuyabilsem de kitaplarını ben okuduğum üç kitabı da sevdim ve yazarın diğer eserlerini okumak için can atıyorum diyebilirim. Bu kitap ise belki anlatımı ile değil ama vermek istediği mesaj ile oldukça önemli bir yere sahip. 

Herkese değil ama yavaş ilerleyen kitapları okumayı sevenlere bu kitabı okumalarını tavsiye ederim.


"Niye böylesine insanlar insanlığı unuttular?"


Bibliomaniacs Puanı:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder