Transparent White Star

Playlist

10 Ocak 2016 Pazar

Yorum: Ungenach (Thomas Bernhard)


Kasım Ayı Kitap Alışverişi yazımda bu kitaba dair beklentilerimden kısaca bahsetmiştim. Ne yazık ki kitap beklentilerimi tam anlamıyla karşılamadı ama ben yine de farklı türde bir kitap okumuş olmaktan mutluluk duyuyorum. 

Kitabın anlatımı oldukça karışıktı. Aslında konusu itibari ile normalde ilgimi çekebilecek bir kitap olmasına rağmen beni anlatımdaki farklılık kitaptan uzaklaştırdı. Ama zaten kitap incecik olduğundan, okuduğuma pişman değilim.

Yaptığım araştırmalara göre, şansıma  Thomas Bernhard'ın en az sevilen kitabını tercih etmişim okumak için. Kısa zamanda yazarın başka bir kitabını alır mıyım bilmiyorum ama bir gün mutlaka sevilen kitaplarından birini okuyacağıma eminim. 

Keyifle kalın...

 Bibliomaniacs Puanı:









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder