Transparent White Star

Playlist

25 Aralık 2015 Cuma

Yorum: Hadula


Başlık: Hadula
Yazar: Aleksandros Papadiamantis
Sayfa: 168
Yayınevi: JAGUAR


Yeni bir Jaguar kitabı... Yeni keşfettiğim bu yayınevinin özellikle! kapak tasarımlarına bayılıyorum. Kitaplarının hepsinin bana hitap etmediğini fark ettim ama tasarımlar bir harika. Sırf kapak tasarımları için bile bu kitapları alabilirim.

Hadula'nın konusunu okuyunca kitabı çok merak etmiştim hatta bir arkadaşımla bakıyorduk -ki bu kitabın sahibi de o-, siparişlerimiz arasında belki de en merak ettiğimiz kitap buydu. O kitabı okuyunca ne düşünür bilemesem de açıkçası ben biraz hayal kırıklığına uğradım. Sıcak bir hikaye beklerken kendimi korku filminin içerisinde buldum ^^ 

Aslında korkmak değil de, sıkıntılı bir şekilde okuduğum bir kitap oldu. Asıl kahraman biraz psikolojisi bozuk bir karakterdi ve her ne kadar anlatımdan kaynaklı olaylar çok büyükmüş gibi gözükmese de insanın kanını donduracak cinstendi bence. 

Ama sonuç olarak benim için farklı bir serüven olduğunu söyleyebilirim, en azından Yunan edebiyatı da okumadım demem... 

Keyifli okumalar...


Bibliomaniacs Puanı:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder