Transparent White Star

Playlist

5 Aralık 2015 Cumartesi

Yorum: Başka Zaman Kütüphaneleri (Zoran Zivkovic)


Başlık: Başka Zaman Kütüphaneleri
Yazar: Zoran Zivkovic
Sayfa: 192
Yayınevi: Zepros Yayıncılık


Ve sonunda eski tempoma döndüm! Ne mutlu bana ^^ 
Tabi bunda okumak için hep ince kitapları seçmiş olmamın payı büyük ama kime ne !

Başka Zaman Kütüphaneleri bir şekilde birbirine bağlı 6 farklı hikayeyi konu alıyor. Bu hikayelerin hepsi de kitaplarla, kütüphanelerle vs. ilgili. Bir kitabın konusu kitaplar oldu mu o kitabı daha okumaya başlamadan çok sevdiğimi hissederim ben. Bunun için de böyle oldu. 

Daha önce herhangi bir Zoran Zivkovic kitabı okumamıştım, açıkçası kendisinin adını bile duymamıştım. Bu güzel kitap ile kendisini tanımış oldum ama açıkçası daha sonra başka bir kitabını okumayı pek düşünmüyorum. Kitabın konusu farklı ve güzeldi ama anlatım olarak beni çok da kendine hayran bırakmadı. Başka bir kitabının konusu da böyle ilgimi çeker mi bilmiyorum. 

Yine de kocaman puntolarla yazılmış bu incecik kitabı kitapları seven herkese öneriyorum. Kapak tasarımının güzelliği de cabası...

Kitabı satın almak için tık tık. (Şu anda idefix'ten bu kitabı alırsanız kargo bedava!)

Bibliomaniacs Puanı:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder