Transparent White Star

Playlist

13 Aralık 2015 Pazar

Yorum: Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat


Başlık: Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat
Yazar: Stefan Zweig
Sayfa: 71
Yayınevi: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

Stefan Zweig'i ne kadar çok sevdiğimi sanıyorum defalarca dile getirdim. Bu yüzden bu konuya ayrıca değinmeyeceğim merak etmeyin. 

Yazar olay örgüsü  basit ama anlatımı yoğun olan kitapları yazmayı seviyor sanırım. Beni de bu yanı çekiyor zaten. Bu kitabı da aynı tarzdaydı. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu adlı kitabını okuduysanız bu da o tarzda bir kitap ama tabi burada işlenen duygular çok başka. Her ne kadar basit bir olay anlatılıyor olsa da ben her bir cümleyi hayranlıkla okudum. Kumar oynayan bir adamın el hareketleri ile ilgili cümleler okumak size ne kadar heyecan verici gelir bilemiyorum ama ben sanki anlatılan şey çok daha heyecanlı bir şeymiş gibi okudum kitabı. Kısacık da bir kitap zaten, sıkılmaya zaman yok. Cümleler de akıcı, daha ne olsun.

Daha fazla uzatmaya gerek yok sanırım, zaten burada daha çok Zweig kitabı göreceksiniz o yüzden şimdiden sizi sıkmanın manası yok ^^ 

Keyifli okumalar...

Bibliomaniacs Puanı:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder