Transparent White Star

Playlist

17 Aralık 2015 Perşembe

Yorum: The Murders in the Rue Morgue and Other Tales (Edgar Allan Poe)



Başlık: The Murders in the Rue Morgue and Other Tales
Yazar: Edgar Allan Poe
Sayfa: 320
Yayınevi: Penguin Publishing

Bu kitabı alalı ne kadar zaman geçti inanın hatırlamıyorum. Biliyorum bunu çok söylüyorum ama.. ^^ En azından geç de olsa hepsini bir şekilde bitiriyorum. Neyse konumuza dönelim.

Poe'yu üniversite yıllarımda tanımış ve çok sevmiş, bütün hikayelerini okumak için de Penguen yayınlarından çıkan bu harika ötesi kapak tasarımı olan kitabı almıştım. Ara ara birkaç hikayeyi okumuş olsam da kitabın tümünü 1 ay kadar önce bitirebildim.

Sanırım derste hikayeleri incelediğimizden o zaman her şey çok daha netti ama böyle bir başıma okuyunca yazar beni biraz zorladı. Dilinin ağır olduğunu zaten biliyorum ama verilenin ardında yatan mesajları tam anlamıyla çıkartabildiğimi kesinlikle düşünmüyorum. Yani kitabı orijinalinde okuyarak yazara biraz haksızlık etmiş olabilirim. Ama kitabın kendisine dayanamadım, ne yapabilirim. 

Bunun dışında Poe'nun tarzı zaten belli, seven herkese de -okumamışlarsa- bütün hikayelerini okumalarını öneririm. İngilizce'ye hakimseniz orijinalini alın ama değilseniz Türkçe okumanızı tavsiye ederim.

Keyifli okumalar...

Bibliomaniacs Puanı:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder