Transparent White Star

Playlist

2 Kasım 2014 Pazar

Ekim Ayı Kitap Alışverişi



Her seferinde bu ay kitap almayacağım deyip kendime olan bu sözümü tutamayan ben, bu ay hiç de böyle bir söz vermiş olmasam da neredeyse hiç kitap almayacakmışım meğer. Aslıda ben en çok kitabı bu ay aldım ama eminim diğer kitapları görmek istemezsiniz malum KPSS'nin adı bile hiç iç açıcı değil ki kitapları olsun değil mi.
Cahit Zarifoğlu - Yaşamak :Bu ay yaptığım kitap alışverişinde aldığıma en en en mutlu olduğum kitap hiç şüphesiz Cahit Zarifoğlu'nun Yaşamak kitabı. Ayrıntıya girmeye gerek yok buyurun yazım burada: tık tık
Mustafa Mutlu - Rica Etsem Saçımı Okşar Mısınız? : Bu kitap ayın en olaylı kitabı oldu benim için zira kendisini yanlışlıkla aldım, ne kitabı daha önce duymuşluğum var ne de yazarı.. Okuyup göreceğim nasıl bir kitapmış ama neyse ki tanıtımı oldukça güzel göründü gözüme.
Namık Kemal - Zavallı Çocuk : Hemen bir itirafta bulunayım bu kitabı tamamiyle kargo parası ödemekten kurtulmak için aldım, kargo ödeyeceğime bir kitap daha alırım daha iyi dedim ve sonuç bu.
Franz Kafka - Aforizmalar: Kafka'nın şu ana dek okuduğum tek kitabı Dönüşüm ve her ne kadar bir çok kişi bu kitaba pek bayılmasa da ben okduğum kitaplar arasında en iyilerinden biri olarak görüyorum Dönüşüm'ü. Bütün duygular o kadar güzel verilmiş ki... neyse konumuz Dönüşüm değil. Aforizmaları okumaya başladım bile, kitap incecik ama ben yavaş yavaş okumayı tercih ediyorum bu sefer, büyük ihtimalle yakında yorumum gelir. Ama son olarak bir şey söylemek istiyorum, siz siz olun Edgar Allan Poe ile Franz Kafka'yı aynı anda okumayın! Zira cinayet işleyecek ya da intihar edecek duruma gelmekten korkar oldum ben şu sıralar.
O halde öncelikle bana ve sonra kitap okumayı seven herkese keyifli okumalar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder