Transparent White Star

Playlist

12 Haziran 2015 Cuma

Top 5 Cuma: Muhtemelen Hiç Okumayacağım Kitaplar

Arkadaşlarımla kitap alışverişi yaparken bazı kitapları hiç okumayacağımı söylüyorum. Kendimden çok da eminim bu konuda, madem öyle dedim o zaman bu haftanın Top 5 listesine bu kitaplardan bazılarını ekleyeyim.

#1


Grinin Elli Tonu: Listenin başını bu kitaptan başkası kesinlikle çekemezdi. Listedeki kitapları belki okurum ya da başlarım ama bitiremem ama bu kitabı... Bu kitabı bana hiçbir güç okutamaz. Kitap derken bile üzülüyorum. Neden okumayacağımı da anlatmayacağım. Okuyanlar neden okuduklarını söyleyebilir tabi...

#2


Klasik kitaplarla bir sorunum var benim, özellikle Tolstoy, Gogol, Dostoyevski gibi yazarlar ile. Aslında okumak isterim tabi ama bir şey bana hep engel oluyor. Büyük ihtimalle bu kitabı okumadan öleceğim. Üzülmeli miyim?.

#3


Listeye sadece bu kitabı ekledim ama bunun dışında yazarın diğer kitaplarını da okumayacağımı düşünüyorum. Belli bir sebebi yok aslında, daha önce hiçbir kitabını okumadığım halde bana bu kitaplar itici geliyor bir şekilde. 

#4


Savaş ve Barış için ne dediysem hepsi bu kitap için de geçerli. Kendimi tekrar etmeye gerek yok. 
#5


Ve son olarak John Green... Ah! Ne desem inanın bilmiyorum, daha önce blogda birkaç defa John Green'i ve kitaplarını okumayacağımdan bahsetmiştim. Hatta başka bir Top 5 Cuma listemde yazarın Aynı Yıldızın Altında kitabına yer vermiştim. Olur da bir gün John Green kitabı alırsam ya kapak tasarımındandır ya da bir ihtimal kitaplarına ikinci bir şansı çok da hevesli olmayarak vermem istememden. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder