Transparent White Star

Playlist

30 Haziran 2015 Salı

Yorum: Huzursuz Bacak


Başlık: Huzursuz Bacak
Yazar: Mustafa Kutlu
Yayınevi: Dergah Yayınları
Sayfa: 164

Uzun zamandır yorum yazamıyoruz, malum Kpss kapıya dayandı. Sonrasında vicdan azabı duymamak için biraz çalışmaya ve kitap okumamaya karar verdik. Görüldüğü üzere ikinci kararımızın arkasında çok da duramamışız.  

Huzursuz bacak benim ikinci Mustafa Kutlu kitabım, daha önce Uzun Hikaye'yi okumuş ve çok sevmiştim, Betül de Mavi Kuş'u okumuştu ama pek hoşlanmamıştı.  Tek Seferlik Yazarlar listesinde Mustafa Kutlu'yu okumaya devam edeceğimden ve bu konuda çok kararlı olduğumdan bahsetmiştim. Bu nedenle, Kocaeli Kitap Fuarı'nda kitabı görünce de dayanamayıp aldım . 

Açıkçası Uzun Hikaye'den sonra bu kitap -olmamış. Hayal kırıklığı oldu demeyeceğim çünkü kitabı okumadan önce küçük bir goodreads araştırmasından sonra kitabın çok da iyi olmadığını öğrenmiş ama sadece kitap okuma açlığım dinsin istediğim için kitabı okumaya karar vermiştim. Yazarın kalemini seviyorum, uzun uzun cümleler kurup okuru yormuyor. Ayrıca betimlemelerini de seviyorum, başkalarını bilemem ama ben pek bir huzurlu hissediyorum kendimi o satırları okurken. Yani tam bir sıkıntılı zamanları atlatma kitabı diyebilirim. Çok kalın değil, konusu sizi düşünmeye, kafa patlatmaya zorlamıyor. Sıradan, normalde okumak istemeyeceğiniz bir konu belki ama işte insan zihnen çok yorgun olunca böyle kitapları okumak da çok güzel oluyor. 

Mustafa Kutlu okumak istiyorsanız, iyi bir başlangıç kitabı değil. Yok, sadece zaman geçsin istiyorsanız ne ala...

Bibliomaniacs Puanı:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder