Transparent White Star

Playlist

14 Haziran 2015 Pazar

Yorum: Ölmek İçin On Üç Sebep


Başlık: Ölmek İçin 13 Sebep
Orijinal Başlık: 13 Reasons Why
Yazar: Jay Asher
Yayınevi: Penguin
Sayfa: 297

Bu kitabı her yerde gördüğümü ve ne kadar okumak istediğimi daha önce söylemiş. Anlayacağınız beklentilerim de bu doğrultuda biraz'cık' yüksekti bu kitap ile ilgili. Ben psikoloji ağırlıklı bir kitap bekliyordum ama aksine Pretty Little Liars benzeri bir kitap ile karşılaştım. Aslında hata benim; düzgün bir şekilde araştırmadan okumaya -dinlemeye- başladım kitabı. Kitap ile ilgili yaptığım en doğru tercih de sanırım okumak yerine dinlemek olmuştur. Çünkü kitap intihar eden bir kızın, olaydan önce yaptığı ses kayıtlarından oluşuyor büyük ölçüde. Sesli kitabı dinlerken saki Hannah'nın kendi ses kayıtlarını dinliyormuş gibi oldu ve bu çok hoşuma gitti açıkçası. 

Ama onun dışında kitap çok basit bir dille yazılmış, yüzeysel  bir anlatıma sahipti. Ve en önemlisi Hannah intiharının sebeplerine beni pek de inandıramadı. Hiç de intihar edecek bir kız gibi değildi ne yalan söyleyeyim. Son ana kadar acaba başka bir şey mi var diye bekledim. Fakat yine de kitabın çıkış noktasını çok sevdiğimi söyleyebilirim, farklı bir roman olmuş. 

Beklentinizi yüksek tutmadan okuyabilirsiniz ^^ 

Bibliomaniacs Puanı:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder