Transparent White Star

Playlist

2 Haziran 2015 Salı

Yorum: Kız Kulesi'ndeki Kızılderili



Başlık:Kız Kulesi'ndeki Kızılderili
Yazar: Sunay Akın
Yayın Evi: Çınar Yayınları
Sayfa:182



Bu kitabın benim nazarımda büyük bir talihsizliği oldu ki o da konusu. Babam sayesinde çocukluğumdan beri vahşi batı filmlerinden nefret etmişimdir. Neyime güvenerek bu kitaba başladım bilmiyorum ama bence tüm bu antipatime rağmen kitabı yine de hızlı bir şekilde bitirdim. Bunu da Sunay Akın'ın yazım tarzına borçluyum sanıyorum. Bilen bilir, kitapları iki üç sayfalık hatta bazen tek sayfalık bölümlerden oluşmaktadır. Eh, hal böyle olunca bu kitabı çabuk bitirmeyeyim de ne edeyim. 

Kitabın son bölümlerini daha çok sevdim ben, onun dışında kitap boyunca bahsedilen çoğu kişilerden bihaberdim. Oturup da araştırma yapmam çok zaman alacaktı, ben de akışına bıraktım her şeyi. Sonuç olarak kitap kişisel nedenlerimden ötürü benden çok da yüksek bir puan alamadı ama Akın'ın okuduğum son kitabı ile kıyaslarsam -her ne kadar onu daha çok sevsem de- bu kitabında kitabın konusu -Kızılderililer-  ile ilgili tek bir bölüm olmadığından dolayı aslında bu kitabı daha başarılı buldum diyebilirim. 

Ps: Sanırım okuyacağım diğer Sunay Akın kitapları sayesinde Kız Kulesi ve Nazım Hikmet üzerine tez yazabilirim.

Bibliomaniacs Puanı:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder