Transparent White Star

Playlist

2 Temmuz 2015 Perşembe

Temmuz Ayı Okuma Listesi


Okumaktan en çok hoşlandığım blog yazıları Okuma ve Okunacaklar listeleridir. Ben de düşündüm ve neden bu ayın okuma listesini oluşturmuyorum ki dedim. Tabi üzerine yazı yazmak için önce bir listenin olması gerekiyor, normalde yakın bir zaman için okuyacağım kitapları belirlemem daha çok içinde bulunduğum sene içinde bir zaman okumak istediklerimi belirlerim. Ve sanırım ilk defa aylık bir liste hazırladım, haydi Allah utandırmasın ^^ Kpss'nin yaratmış olduğu bir psikoloji galiba bu, kitaplığımdaki bütün kitapları bir ayda okuyacakmış gibi hissediyorum kendimi -tamam belki sadece yarısını... 

Kitaplara gelecek olursak:


Bu kitabı sipariş ettiğimde sadece konusunu biliyordum, daha önce hiçbir yerde görmemiştim ama daha sonra kitaba çok sık denk geldim. Sanırım bu iyiye işaret. Sırlarla dolu bir aileyi ve zamanla o sırların ortaya dökülmesini anlatan bir roman. Azıcık entrika dolu bir kitap okumak yaz için fena bir tercih olmaz diye düşündüm de ^^



Yazarın Fahrenheit 451 kitabını okumuş ve çok beğenmiştim, o zamandan beri de başka kitaplarını okumak için sabırsızlanıyordum. Duyduğum kadarıyla yazarın kendi hayatına dair bilgiler varmış kitapta. Fahrenheit 451'in önsözüne bayılan biri olarak Karahindiba Şarabı'nın harika bir kitap olacağını şimdiden biliyorum! Olmasa da sorun değil, kapak tasarımı harika nasılsa. 



Christian Jacq - Ramses/Işığın Oğlu (Remzi Kitapevi)

Bu kitaba bir blogda denk gelmiştim. Ve hemen okumak istemiştim, biraz geç temin ettim ama sonunda bu seriye başlayacağım.Umarım duyduğum gibi güzel bir kitaptır gerçi Remzi Kitapevi'ne güvenimiz sonsuz ama yine de ...




Paulo Coelho'nun kim olduğunu söylemeye gerek yok sanıyorum. Ama olur da bilmeyen çıkarsa diye: 'Simyacı' demek yeterli sanıyorum. Kitabın konusu ile ilgili pek bir fikrim yok sadece ,yanlış hatırlamıyorsam, büyü yapan bir kızı anlatıyor kitap. Yazarın okuduğum her kitabını sevdim, bu yüzden Brida için beklentim yüksek.



Serdar Özkan - Aşkın Resmi (Artemis)

Aşkın Resmi yazarın Kayıp Gül kitabının devamı niteliğinde. Kayıp Gül'ü seneler önce okumuş ve çok sevmiştim. Serinin bütün kitaplarını okumazsam pişman olacakmışım gibi hissettim ve bu ay bu işi bitirmeye karar verdim. Kitaba şimdiden başladım bile ve ne yazık ki yazara dair olan fikirlerim değişiyor gibi. Bakalım sonunda da aynı düşünecek miyim.



Danielle Steel - A Good Woman (Delacorte Press)


Annabelle, New Yorklu zengin bir ailenin iyi yetişmiş bir kızıdır; hayalleri, umutları vardır. Ama henüz on dokuz yaşını bile doldurmamışken, acılar, kayıplar ve düş kırıklıkları üst üste gelmeye başlar… 1900’lerin başında geçen bu romanda Danielle Steel, erkeklere göre biçimlenmiş acımasız bir dünyada, ne kadar “iyi” bir kadın olursanız olun kolaylıkla “kötü” damgası yiyebileceğinizi ortaya koyuyor.
Danielle Steel'in Türkçe'ye çevrilmiş 50'yi aşkın kitabı var. Toplam kaç kitabı var sormayın, hiç bilmiyorum! Adını duymamış olmam da şaşırtıcı ama ne demişler bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp. Ve bu ay kendisi ve kitapları ile tanışacağım çok heyecanlıyım. 



Bu yaz için tek temennim en azından güzel kitaplarla dolu olması. Sizin de önerileriniz varsa duymaktan mutlu olurum ^^ 


Not: A Good Woman ile Ramses'i ne yazık ki okuyamasam da Temmuz ayı boyunca fazladan 4 kitap daha okudum. Hiç yoktan iyidir değil mi ^^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder