Transparent White Star

Playlist

23 Eylül 2015 Çarşamba

Eylül Ayı Kitap Alışverişi


Uzun zamandır kitap alışverişimi paylaşmadığımı fark ettim. Her ne kadar son zamanlarda günlerim oldukça yoğun geçse de bugün azmettim ve hem bu yazıyı hem de başka blog yazılarını yazmaya karar verdim. 

Daha önceki blog yazılarımda kendime bir sınır koyduğumu ve kitaplığımdan 10 kitap okumadan yeni kitap almayacağımdan bahsetmiştim. İlginçtir ki bu konuda hiç beklemediğim bir şekilde başarılı oldum. Fuardan beri 30 kitap, belki de fazlasını, bitirdim. Ama bu alışveriş haricinde sadece 1 kez kitap sipariş ettim. Aslında yeni kitap almayacaktım ama taşınmadan önce kendime şöyle bir güzellik yapayım dedim ve bu birbirinden harika 4 kitabı satın aldım.

Jodi Lynn Anderson - Şeftali Kokan Bir Yaz: Açık konuşacağım, bu kitabı sırf tasarımının güzelliği için aldım -DR indirimi de cabası-. Anlayacağınız sosyal medyadaki Şeftali Kokan Bir Yaz furyasına ben de katılmış oldum. Tabii ben işimi sağlama aldım, güvendiğim birkaç kişinin goodreads puanlarını kontrol etmeden siparişimi vermedim. Umuyorum kitabın içeriği, tasarımı ve kokusu gibi muhteşemdir.

Cahit Zarifoğlu - İşaret Çocukları: Bu kitabı Bir Değirmendir Bu Dünya'yı okur okumaz sipariş ettim. Hazır Zarifoğlu modumdayken yeni bir kitabını okuyayım dedim. Hem de bir umut şiir okumayı sevdirir diye düşündüm.

İbrahim Tenekeci - Ağır Misafir: Bibliyofil programını izleyenleriniz olmuşsa hem İbrahim Tenekeci'den hem de Ağır Misafir adlı şiir kitabından sıkça bahsedildiğini fark etmişsinizdir. Ama benim kitabı alma isteğim İbrahim Tenekeci'nin konuk olduğu programı izledikten sonra geldi. Bir kısmını okudum bile ama gerisini bu pazar günü yapacağım ,inşallah, 8 saatlik yolculuğa saklıyorum. 

İskender Pala - Bülbülün Kırk Şarkısı: Blogumuzu biraz olsun okuduysanız İskender Pala'yı ne kadar sevdiğimizi bilirsiniz. Betül kitabı zaten okumuş, hatta yorum da yazmıştı ama benim için kitabı kendime almak biraz uzun sürdü. DR'ın bu kitabın ciltli versiyonuna yaptığı %50'lik indirimi görünce de dayanamadım sipariş ettim. Betül'ün de yorumundan sonra kitap ile ilgili hiçbir şüphem yok ama inşallah doğru zamanda okurum diyorum ^^

En kısa zamanda kitapları okuyup, yorumlarıyla dönmek üzere... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder