Transparent White Star

Playlist

13 Ekim 2014 Pazartesi

Eylül Ayı Kitap Alışverişi 2


       
Ağustos ayını kitap alışverişi yapmayıp kütüphanemde okumadığım kitapları okuyarak ya da arkadaşlarımın beğendiği kitapları onlardan alarak geçirdikten sonra Eylül ayında dayanamayıp çok güzel bir kitap alışverişi yaptım. Dayanamayıp diyorum çünkü şuan hala okunmayı bekleyen bir sürü kitabım var. Ama elbette bir bibliomaniac asla kitaba doymaz veeee işte bu ayki kitap alışverişim :))


Vefa Apartmanı - Sadık Yalsızuçanlar : Bu ayki kitap alışverişimi arkadaşlarımın çok övdüğü, severek okudukları yazarların kitapları oluşturuyor desem yeridir. İşte ilk kitabım da bunlardan biri. Bu kitabı almamın sebebi iki tane. Birincisi yazarının çok övülmesi ikincisi tarih kokması. Ve yine ben ve tarih. Ama bu sefer yakın tarih ile ilgili hem de öyle buram buram değil biraz değinmiş sanırım yazarımız. Ana karakterimiz Adnan Menderes'in yakınında olmuş ve Yassıada'da idama mahkum edilmiş bir bürokrat. Bu bilgiyi edindiğim gibi sipariş listeme ekledim kitabımızı. 



Aşkullah  - Tolga Akpınar : Bu kitap karşıma sanırım Kitapyurdu.com'un ana sayfasında çıktı, doğrusu çok da emin değilim. Emin olduğum şu ki kapak tasarımına bayıldım. Bu kitapla hem ilk kez bu yazarın bir kitabını okuyacağım hem de ilk kez bu yayın evinden bir kitap okuyacağım ama hakkını vermek lazım Ahir Zaman Yayınları harika bir kapak tasarlamış. Şimdi demeyin sakın tek kapak tasarımına göre mi aldın kitabı diye bu kitap hakkındaki yorumlar da bir muhteşem. Biran önce okuyup yorumla döneceğim^^



Mavi Kuş - Mustafa Kutlu : Bibliomaniac arkadaşım Ahsen'in geçen hafta paylaştığı yorumdan tanıyoruz yazarımızı. Sınıfta Uzun Hikaye kitabının çokça okunup bolca sevilmesinden dolayı ben de dayanamayıp bir Mustafa Kutlu kitabı aldım. Çok beğeneceğimi düşünüyorum. Okuyup görelim :)



Bir Değirmendir Bu Dünya - Cahit Zarifoğlu  : Ve yine bir tavsiye kitap. Cahit Zarifoğlu'nu diziyle tanıdığım gerçeğini itiraf etmekten utanıyorum fakat bir yandan da diyorum ki "iyi ki tanımışım". Bu kitabı öykülerden oluşuyor. Eminim ki çok seveceğim ve bana çok şey katacak bir kitap olacak.


İki Şehrin Hikayesi - Charles Dickens : Aslında bu kitabı almak hiç niyetimde yoktu zaten almıyordum da. Kitapyurdu'na önce 1984'ü sipariş verdim hani şu muhteşem distopik roman. Sonrasında siparişimin verilmediğini bir hata oluştuğunu fark ettim tam tekrar sipariş edecekken neden 1984'ü alıyorum zaten dersten dolayı az buçuk bildiğim bir kitap farklı bir roman alayım dedim ve bu klasiği almaya karar verdim. İngilizce'sini almayı çok istedim aslında ama maalesef cep boy yoktu ve olanlar da çok pahalıydı ben de Türkçe'sini almak zorunda kaldım ama Can Yayınları'nın çevirisine güvenim sonsuz.^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder