Transparent White Star

Playlist

22 Mart 2015 Pazar

Yorum: Alışverişkolik ve Amerika Rüyası/Shopaholic Takes Manhattan (Shopaholic #2)



İsim: Alışverişkolik ve Amerika Rüyası
Orijinal Ad: Shopaholic Takes Manhattan
Yazar: Sophie Kinsella
Sayfa: 387
Yayınevi:Dell Publishing Company

Bu sıralar tam bir kitap delisiyim, Kpss'ye küstüm ve kendimi kitaba verdim. Hani bu durumdan da pek haz alıyorum doğrusu. Ve evet hala Alışverişkolik serisini okumaya devam ediyorum! Henüz Alışverişkolik serisine başlamayanlar, buyurunuz ilk kitap için yorumum, spo yok korkmayın. 

Ve gelelim kitaba, öncelikle belirtmeliyim ki ben bu kitabı ilkinden daha çok sevdim, her ne kadar romantik kitaplarda tercihim asıl çiftin ilişkileri başlayana kadarki süreci okumak olsa da bu kitap su süreçten sonrasını konu almasına rağmen benim için ilkinden çok daha eğlenceli ve merak uyandırıcı oldu. -Bu arada filmi izleyenleriniz varsa film ilk iki kitabın birleşimi. - 

Kitap hakkında çok fazla bir şey söylemeye gerek yok sanırım, adından belli.. Bir şeyler söyleyecek olsam spo veririm diye korkuyorum. Fakat önceki yorumumu okuyanlar bilir, ilk kitapta sıkılmıştım Becky'nin düşüncelerini okumak zor gelmişti fakat bu kitapta aynı şey söz konusu olmadı her cümlesinden ayrı zevk aldım. Sophie Kinsella'ya bir defa daha aşık oldum diyebilirim, tam benim zevk aldığım esprileri, detayları kullanmış bu kitapta. Kitabı okumadım yaşadım derler ya işte bende öyle oldu. Aslıda daha kitabın başındayken yeni kitaplar alınca bu kitabı bir an önce bitirip onlara geçmek istemiştim ama açıkçası kitabı bitirdikten sonra acaba yanlış bir karar mı aldım, Alışverişkolik serisine devam mı etsem diye düşünmedim değil. Ama seri kitaplarda kesinlikle bir ara verilmesinden yanayım -çok uzun değil tabi ki- çünkü bu seri oldukça uzun ve ben böyle durumlarda seriden soğuyorum. Böyle olsun istemediğim için de 3. kitaba yani Alışverişkolik ve Kardeşi'ne şu sıralar başlamayı düşünmüyorum. 

Son olarak bu kitabı bitirdikten sonra düşündüm de acaba ilk kitaba haksızlık mı ettim, sorun bende miydi de o kadar sevemedim diye bir süre düşündüm ama her ne olursa olsun ben bu kitabı daha çok beğendim. Chick-lit severler de bu seriye hala başlamadıysa hiçbir şey için geç değil, hemen serinin ilkini sipariş edin ve okumaya başlayın. Aman tüm seriyi sipariş etmeyin, ne olur ne olmaz :) 

Bibliomaniacs Puanı:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder