Transparent White Star

Playlist

1 Ağustos 2014 Cuma

Temmuz Ayı Kitap Alışverişi


Sonunda aylık kitap alışverişimi tamamlamış bulunmaktayım. Şöyle bir baktım da bu ay baya bir kitap almışım, uzun zamandan sonra kitaplığım okunmamış kitaplarla doldu umarım okul başlamadan bunları bitirebilirim.




Aslında bu kitabı almak aklımda hiç yoktu, adını da daha önce hiç duymamıştım ama şöyle zevkle okuyabileceğim dili basit bir İngilizce kitabı almak istemiştim ve Penguin'in muhteşem kapak tasarımını da görünce almazsam olmaz dedim. 



Bu kitap çok uzun zamandır almak istediğim kitaplar arasındaydı, öyle ki kitabı okumadan filmi izlememek için kendimle çok savaş verdim. Sonunda kitaba kavuştum, en kısa zamanda okuyup filmini izlemek için can atıyorum! 


The Murders in the Rue Morgue and Other Tales - Edgar Allan Poe

Edgar Allan Poe ile tanışmamın üzerinden 2 sene kadar kısa bir zaman geçti, bu tanışma ders zoru ile olmasına rağmen kendilerini pek bir sevdim. Eh, Penguin'in ürünü olunca da dayanamayıp aldım. Kitabın içeriği zaten tartışılmaz ama kitap tasarımı bence bir harika olmuş, Penguin diğer klasikler için buna çok benzer tasarımlar yapmış, onları da en kısa sürede okumak istiyorum. Kitaba dokunmaktan okumaya başlayamadım henüz. Ne yapayım, dış yüzeyi bir harika!



İşte uzun zamandır almak istediğim bir diğer kitap, her yerde bu kitabı görüp duyuyordum ve sonunda kitap artık benim! Bu sefer aldığım bütün İngilizce kitapları İdefix'ten aldım, bu konuda oradan daha ucuzunu henüz görmedim.




Mevlana ve Şemsten Yüreğinizi Isıtan Hikayeler & Sözler

Aslında bu kitaplar bana ait değil, birini kuzenime hediye aldım diğerini de kendisi aldı ama buraya mutlaka eklemeli  ve hakkında konuşmalıyım dedim. Bu kitaplar ile ilgili özel olan şey kokulu kitap olmaları. Tamam kitapların zaten mis gibi bir kokusu var ama bunlar başka! Okurken bile etrafa öyle güzel koku yayıyorlar ki insan koklamadan okumaya fırsat bulamaz herhalde. Bir de muhteşem ayraçları vardı ama kitapyurdu beni bu defa büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Ayraçlar gelmedi. Keşke kendi ayraçlarını değil de kitabın özel ayraçlarını gönderselermiş. 





Bu sıra tarih kitaplarına merak salmış durumdayım, özellikle de bilinenin dışındaki tarihe. Eh hal böyle olunca da 'Kayıp' Tarihimiz adını görür görmez kitapları sipariş ettim, iki kitabı oldukça uygun fiyatlara aldım. İlkini bitirdim ve beğendim şimdi ikincisini okuyorum, bitirir bitirmez yorumumu yazacağım. 



Bu ay neden böyle yaptım hiç bilmiyorum ama daha önce hiç okumadığım bir çok yazarın kitaplarını sipariş ettim. Struma da o kitaplardan biri. Kitap oldukça ince, bir çırpıda okuyacağımı düşünüyorum, tarih hevesim geçmeden okumaya başlamalıyım.


Ahrar- Rafet Elçi

İşte yazarını daha önce hiç okumadığım, sanırım bu sefer yayın evinden çıkan kitapları da hiç okumadığım bir kitap. Ama kitapyurdu'nda reklamını görünce dayanamadım. Açıkçası tanıtım yazısı oldukça ilgi çekiciydi. Kalınlığı oldukça fazla olmasına rağmen benim gözümü henüz korkutamadı, o derece merak ediyorum kitabı. Beğenirsem reklamında gördüğüm diğer kitapları da alacağım.



Ve işte yıllardır almak istediğim kitap! Sonunda aldım, kendimi tebrik ediyorum. Konu İskender Pala oldu mu o kitabı ben hiç düşünmeden alırım arkadaş. Zaten Kayıp Tarihimiz Kitabını da bu yüzden aldım, İskender Pala olmasaydı almazdım büyük ihtimalle. 

İşte benim bu ay ki kitap alışverişim bu kadar, en kısa sürede yorumlar ile döneceğim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder