Transparent White Star

Playlist

28 Ağustos 2015 Cuma

Top 5 Cuma - Okuma Köşeleri

Bu sene atamalar sonunda! gerçekleşir de atanırsam, önümüzdeki sene için en çok heyecan duyduğum şeylerden biri benim diyebileceğim bir evde kendime ait olan bir okuma köşesine sahip olma fikri. Aklıma geldikçe içimde kelebekler uçuyor ^^ Tabi bu zamana kadar boş durmadım ve bu köşede ne gibi eşyalarım olsun isterim diye karar verdim, yetmedi bir pinterest köşesi bile oluşturdum bu fikir için. Benim için bu köşede olması gereken eşyalar: 

1. Rahat mı rahat 'tercihen' vintage bir berjer. 
2. Çok küçük olmayan, ve berjere yakışan bir puf. -Yatma pozisyonuna geçerken sorun olmasın değil mi ^^ -
3. Lambader.
4. Köşe Sehpası.
5. Duvarda birkaç fotoğraf, resim...
6. Berjer üzerine mini bir battaniye.
7. Veeeee: Kitaplık ya da raf. 

Benim hayalimdeki köşe, kitaplık dışında sadece kitap okumalık, bir şeyler içmelik bir köşe. Bu yüzden aslında kitaplık yerine rafı tercih ederim. Kitaplar içinde boğulmaya gerek yok. Neyse bu hayalleri bir kenara bırakıyorum, ve aslında özellikle mobilya olarak benim hayalimdekinden farklı olan ama çoook beğendiğim 5 okuma köşesini paylaşmak istiyorum. Tabi bunlardan daha mükemmelleri de vardı ama düşününce onlara bakmak bile üzer insanı. En azından beni, çünkü bakmakla kalacağımı biliyorum. O yüzden ayakları yere basan biri olarak ben birazdan göreceğiniz fotoğraflardaki köşeleri çok sevdim. 


Bu fotoğrafı görmeyen yoktur sanırım. Yine paylaşıyorum ama ne yapayım, bak bak doyamıyorum. Tamam ayaklarım yere basıyor, yapabileceğim bir köşeye benzer fotoğraflar paylaşmak istedim ama ne yapayım bu fotoğrafa dayanamıyorum. Benim en sevdiğim okuma mekanı kocaman bir ağacı gören pencere kenarıdır. Şekli şemali sorun değil. Benim odamda pencereler her ne kadar yüksekte kalsa da ne yapıp edip onların boyuna erişip kitap okumaya bayılıyorum. Çünkü; ağaç, yeşillik, kuş sesleri ve huzur.


Ve işte hayalime çok yakın olan bir okuma köşesi. Kitaplarla dolu raflar, fotoğraf&resimler, üzerinde yayılmalık bir berjer (ya da her neyse). Lambader ve kısmen ... battaniye. -Bu köşeye düzgün bir okuma battaniyesi şart- Kitap köşesi için en önemli şey iyice yayılarak oturabileceğiniz, hatta yatabileceğiniz bir berjerdir benim için. Bu fotoğraftaki de oldukça rahat görünüyor ^^


Neden bu fikir aklıma daha önce gelmedi bilmiyorum ama evdeki bir balkonu kapattırıp böyle bir köşe yapabilirmişim meğer. Kendi balkonumun yarısı bile yeterdi bana. Tükettiğim yıllarıma acıyorum şu an. Kitaplık dışındaki eşyalar her ne kadar tercihim olmasa da bir bütün olarak çok sevimli duruyor. Bayıldım! 


Demek camın yere kadar olması gerekmiyormuş. Bu şekilde bir düzenekle harika bir okuma köşesine sahip olabilirmiş insan. Ailecek tembel olduğumuza bir kez daha kanaat getirdim dostlar. Ne vardı yani sevgili ebeveynlerim zamanında çocuklarına şöyle bir köşe yapsalarmış. Tabi oturma kısmı azıcık daha geniş olsaymış.


İşte her ne kadar çok basit görünse de benim düzenek olarak aklımdaki okuma köşesi bu şekilde. Tabii kesinlikle gri ağırlıklı değil. Sol köşeye de şöyle mini bir kaç raf yerleştirdik mi... Berjer de daha rahat olabilirmiş tabii. Ama sonuç olarak böyle bir şey kafamdaki okuma köşesi.

Umarım yakın bir zamanda kendi köşemi oluşturduğumda, fikir olarak onu da paylaşabilirim. O zamana kadar bu fotoğraflara bakmaya devam edecek gibi görünüyorum ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder