Transparent White Star

Playlist

6 Eylül 2014 Cumartesi

Ağustos Ayı Kitap Alışverişi



Aslında bu ay kesinlikle alışveriş yapmayacak ve okunmamış kitaplarımı okuyacaktım ama yine dayanamadım ve işte bu güzellikleri aldım.

Cesur Yeni Dünya - Aldous Huxley: Şu sıralar içimde durdurak bilmez bir distopya roman okuma aşkı var ve ben dayanamayıp İthaki yayınlarının bu mini mini sevimli kitabını aldım, okuduktan sonra da boyumun ölçüsünü aldım tabi. Mini mini olduğuna bakmayın siz onun, içinde ne korkunçluklar var bilseniz.
Aşkın 7 Hali - Sinan Yağmur: Son zamanlardaki diğer takıntım ise Tasavvuf romanları, kesinlikle vazgeçilmezlerim. Kitapyurdu'nda sınırlı sayıdaki imzalı kitaplara yetişemesem de bu güzel yazarın herkesin dilinden düşüremediği bu romanını da almış bulunmaktayım.
Divergent/Insurgent/Allegiant - Veronica Roth: Aslında ne yalan söyleyelim sırf eğlence amaçlı kitaplara para vermeyi sevmiyorum, onlarında kazandırdıkları illa ki vardır ama ben ya onları alamıyorum ya da aldığımı fark edemiyorum. Ama bu sefer şeytanın bacağını kırdım ve tüm seriyi hem de orijinal dilinde aldım. Kitaplar elime geçince her ne kadar okuyamayacağımdan korksam da hiç de öyle olmadı. Şimdilik daha ilk kitabı bitirdim, diğer ikisini okumaya kıyamıyorum ama en yakın zamanda onları da bitireceğim.
Mavi Tüy/Martı Jonathan Livingston: Richard Bach: Aslında Martı Jonathan Livingston'u daha önce okumuştum ama bir de ciltli baskısını alıp okumak istedim, benzer kitaplar arasında da Mavi Tüy'ü görünce, hadi o da olsun dedim malum fiyatları da pek bir uygun ve bu iki kitabı da aldım. 



Uçan Sınıf - Erich Kastner: Bu kitabı kardeşime aldığım için fotoğraf çekerken varlığını bile unutmuşum, aslında çaktırmayın ama ben de okuyacağım bu kitabı. Zira geçen sene arkadaşım okuyordu ve pek bir beğenmişti.


Umarım en kısa zamanda tüm bu kitapları okur ve yorum yazıp yayınlarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder