Transparent White Star

Playlist

22 Mayıs 2015 Cuma

Kitap Fuarı Güncesi #2: Gelecek Fuar İçin Kendime Notlar


Ve kitap fuarı benim için bu senelik kapanmış bulunmakta -aklıma esip bir kez daha gitmezsem tabi-. Bu sefer alınacaklar listesini bir kenara attım ve ne beğendiysem almaya çalıştım tabi olabildiğince az zira kitap almamak için 60+ sebebim vardı ; 


Aslında hiç kitap almayacaktım ya neyse. Abartmamaya çalışarak hem de tadını çıkararak kendime ve küçük kardeşime kitaplar aldım. Ayaklarıma kara sular indi ama son durudan çok memnunum. Sıfır tek kitap aldım o da : Ray Bradbury'nin Karahindiba Şarabı. Fuardan tek sıkıntım 1984 ve Hayvan Çiftliği dışında Orwel kitabı bulamamış olmam. Onları da zaten okudum. Gerçi 1984'ün de adı vardı sadece, kendisini göremedim. Artık onları da orijinal alırım. Fuarlarda sıfır kitap almak bana biraz saçma geliyor zira internette alabileceğimden çok daha pahalıya alıyorum. O yüzden bundan böyle zaruri durumlar olmadıkça sahaf dışında fuarlardan alışveriş yok! 

Beni en sevindiren şey ise bu sene Kocaeli Kitap Fuarı'nın inanılmaz derecede kalabalık olması oldu, bu beni inanılmaz sevindirdi aynı zamanda kalabalık yordu da tabi ama okuma oranı artıyor mu ne! ^^ -Otobüslerde hala telefona gömülüp oyun oynayanları görünce mutsuz olsam da...-

Notlar

 1. Fuara giderken liste hazırlama. 
2.Rahat kıyafetler -en önemlisi ayakkabılar giyin. 
3.Daha önce hiç okumadığın yazarın kitaplarını alma. 
4.Online önerilere kanma, kitabı iyice araştır sonra al. 
5.İlk bulduğun ucuz kitaba saldırma, diğer sahaflara da bak. (Tecrübe ile sabit, internette bile 19 Tl olan kitabı sen 5 Tl ye alırsın ama arkadaşın gider yepyeni kitabı 1 Tl ye alır)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder