Transparent White Star

Playlist

16 Mayıs 2015 Cumartesi

Kitap Fuarı Güncesi #1: Kocaeli Kitap Fuarı İlk Gün




Fuarları seviyorum! Hem de çok! 
Aslında bu fuarda çok fazla kitap almamaya karar vermiştim, özellikle ilk gün kitap almayacak (1 tanesi hariç) sadece etrafı dolaşacaktım ama göründüğü gibi öyle bir şey olmadı. O alacağım kitabı almadım ama başka kitaplar aldım. Bu fuarda alacağım kitapların hepsi sahaftan ve tercihen İngilizce olacaktı ama o da olmadı. Ben bu fuar için günler önceden liste hazırlamıştım ve o kitaplar-yazarlar yoksa başka kitap almayacaktım. Çok hazırlıklıydım bu fuar için anlayacağınız ama o da olmadı tabi ki ^^ Liste yaptığım için de bugünden pek bir zevk alamadım. Yani siz siz olun böyle formalitelerle uğraşmayın! En güzel anı yaşamak, inanın öyle. Her ne kadar beklediğim gibi bir ilk gün olmasa da aldığım kitaplardan memnunum. Fuar zamanı dışında sahaflardan kitap almıyorum genellikle online sipariş ediyorum -kitapçılara dolaşsam bile- ama fuar zamanı gelince o kadar sahafı bir arada görünce çok mutlu oluyorum. Tabi bazı sahaflar kitapları neredeyse orijinal fiyatına satıyorlar -basımının çok eski olması ya da kitabın kötü durumda olması da yıldırmıyor onları-, dikkat ediyoruz onlardan kitap almamaya çalışıyoruz ^^ Neyse ki benim kitaplarımın sadece durumları değil kokuları da çok güzel! Aşkname sandık kokuyor ki ben bayılırım o kokuya, sırf kokusu için aldım o kitabı yoksa İskender Pala'nın o kitabını almak aklımda yoktu. 
Bugün bir de Nuri Pakdil'i dinlemek nasip oldu.. Sadık Yalsızuçanlar da vardı ama ne yazık ki o sıra kendimi sahafların raflarına kaptırmıştım. Bir sonraki fuara kısmetse...
Bugün oldukça kalabalık olduğu için çok da dolaşamadım açıkçası ama acısını çıkartacağım. Sonuç olarak fuarın ilk günü benim için tamamlanmış oldu. Bir sonraki günü iple çekiyorum! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder