Transparent White Star

Playlist

18 Mayıs 2015 Pazartesi

MyBookmark

Her kitap severin ayraç problemi var mı, varsa ne boyutta bilmiyorum ama benim bu konuda büyük bir sıkıntım var diyebilirim. Kitaplarımla ayraçlarımın bir şekilde uyumlu olması lazım benim için. İster renkleri, içer şekilleri ama mutlaka bir şeyi... 

Bir süre önce de Etsy'de çok güzel bir hesaba denk geldim Etsy-ayraç harika ayraçları var! Hepsine tek tek aşık oldum. Sipariş edecek olsam biraz pahalıya patlar gibi ama eğer böyle ayraçları ülkemizde temin edebileceğimiz yerleri bileniniz varsa yerini mutlaka söylesin. Bunlar özel yapım ama belki benzeri bir yerlerde vardır, kim bilir :)

En sevdiklerim:







İçlerinde en sevdiklerim bu ayı patileri olmuştur herhalde. Ayının bir parçası ancak bu kadar sevimli gelebilirdi bana ^^ 


Ayraçlar bir de bu güzel kutularda geliyorlar. Daha ne olsun! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder